Sala weselna- 3 porady, dzięki którym unikniesz wpadki

Poszukiwanie sali weselnej to często nie lada wyzwanie dla narzeczony, którzym zależy na wymarzonym przyjęciu weselnym. Choć oferta na rynku wydaje się być bardzo bogata, to można natknąć się na nieprzyjemne niespodzianki, które wychodzą dopiero w dniu imprezy! Aby ich uniknąć warto zapoznać się z poniższymi podpowiedziami.

Sala weselna! Ale jak tam dojechać?

W poszukiwaniu sali weselnej warto zwrócić uwagę na dystans jaki dzieli ją od kościoła, urzędu bądź innej instytucji, w której będzie się odbywać ceremonia zaślubin. Ani goście ani szczególnie para młoda nie będzie się czuła komfortowo mając przed sobą dziesiątki kilometrów do przebycia, by dotrzeć na pierwszy posiłek. Dodatkowo wiąże się to zazwyczaj z przeciągającymi się spóźnieniami gości i ogólnym rozdrażnieniem. Jeżeli jednak z różnych względów sala nie może ulec zmianie, może warto zastanowić się nad kościołem czy urzędem, który znajduje się w pobliżu wybranego domu weselnego i tam zaplanować swoją ceremonię?

Rekomendacje- bezcenne!

Przy wybieraniu odpowiedniej sali niezbędną pomocą mogą okazać się rekomendacje i to nie tylko te od znajomych, ale nawet te internetowe: www.zankyou.pl/sale-weselne. Obecnie istnieje mnóstwo portali, gdzie młode pary jak i goście opisują swoje wrażenia z różnych miejsc uwzględniając bardzo znaczące szczegóły jak posiłki, wrażenia estetyczne, obsługa sali, relacje z managerem sali itp. Warto „poszperać” po forach i portalach internetowych, gdzie znajduje się mnóstwo przydatnej wiedzy, rankingi sal, które często są bardzo rzetelne. 

Rozmowa z managerem

To jeden z kluczowych punktów wyboru wymarzonego domu weselnego. Manager to osoba odpowiedzialna za całą imprezę od początku do końca i to z nią ustala się najważniejsze punkty wesela. Nie można zapomnieć, że to właśnie z nią ustala się ceny i ewentualnie targuje o lepsze stawki. Warto na pierwszej rozmowie poruszyć tematy posiłków, liczby gości, wykonania tortu, czasu wynajęcia sali, alkoholu (czy wliczony jest w cenę), obsługi, dekoracji oraz wysokości zaliczki. Jeżeli dopiero zaczynasz organizację przyjęcia weselnego, warto zapytać managera o rekomendacje dotyczące DJ’a, florystki, wodzireja itp. Z pewnością uzyskasz wiele przydatnych informacji od osoby, która jest nieustannie w branży i zna się na najnowszych trendach ślubnych.